9 Tahun Bersama

Assalamualaikum...

Jam menunjukkan dah pukul 12.00 tengah malam...kenapa tak tido lagi nih...?Tadi memang nak tido...Entah nape lak sekarang tak leh tido..Takpe la..dah alang-alang terbangun ni saya nak buat entry ringkas je la..

Sebenarnya hari ni...18.06.2011 genaplah 9 tahun saya bersama asben..Bukan perkahwinan tau...
Ini lah tarikh pertama kali kami berjumpa...Rasanya saya pernah cerita serba sedikit pertemuan kami di entry lepas..kat sini.


Dialah sahabat karib saya...Pengubat duka lara saya...Kira macam ubat penenang jiwa la jugak..


Seorang suami yang amat memahami dan selalu menjadi Tuan Penasihat kepada saya


Seorang ayah yang sangat penyayang dan bertanggungjawab....Sikap yang paling saya suka...lambat macam mana pun asben balik kerja dia akan cium anak-anak yang dah tido..Cuma anak sulung jarang asben cium sebab anak sulung tidur ngan neneknya...


Kawan-kawan dan bosnya kata asben seorang yang rajin....
Hehehe...memang pun...Very hardworking...






Abang..selama 9 tahun kita bersama...telah banyak dugaan yang kita tempuhi...Suka duka,pahit manis kita hadapi bersama...Susah senang abang selalu bersama B..Tiada apa yang B minta...Hanya B berdoa pada Allah S.W.T agar dipanjangkan jodoh kita..B harapkan hubungan ini akan terus berkekalan hingga akhir hayat kita...Amin...

Tiada ulasan: