Sukenyeerrrr....

Assalamualaikum....

Sukanyerrr...seronoknyerr.....Hahahaha...
Apa yang suka sangat ni...?
Semalam...sembang-sembang kosong dengan asben...Sambil-sambil tu asben baca news online...
Ternampak la gambar janda lawo ni...Rozita Che Wan...
Saya kata pelakon ni lawa..janda..sekarang tengah hot bercinta ngan Shahir...kabonyer...
Saya kata kat asben..."slim kan die ni bang...? B pun nak slim cam dia jugak la..."
Asben kata apa...?
"badan kurus kering nak slim lg watpe..."
Hah...biar betik...betul ke apa saya dengar...? kurus ehh...
Kurus ke saya ni....? muahahaha...best giler bila asben kata saya kurus...
Cam gemok jer...balik-balik saya tanya asben...dengan konfidennya kata saya kurus...
katanya lagi takyah la kasi turun lagi badan tu..dah lawa dah....
Arrgghhh....cam tak caye jer....rasanya nak bongkar balik la baju-baju lama kat stor tu...
Sayang la..ada yang masih cantik dan masih elok....
Dulu lepas beranak anak sulung saiz baju L atau XL....sekarang dah boleh pakai M
Kalau S tu kurus sangat kot..tak sesuai dengan saya....
Alhamdulillah....Seronok sangat...

5 ulasan:

NasZ berkata...

dah kurus? tahniah2..huhu..

MOHD NASER.com

~iz~ berkata...

menarik tu...dari l,xl boleh pakai m..
boleh cerita x camner boleh dapat m tu...iz ni gim gym hari2 pn xleh dapat lagi...huhuu

* Zaleta * berkata...

hehehe...opkos....kurus dr yg dulu....time kasih

* Zaleta * berkata...

~iz~

xde rahsia apa pun..sy ni tak penah pun pegi joging...tambah2 lg dok umah..orang slalu kata lau dok umah makan tido je keje..tp x jugak...sy cuma buat keje2 rumah..siang mang makan byk tp mlm sy jrg makan nasi...

Cik Ezy berkata...

okla 2 dh kurus..
asben pon ckp kurus tu..
ekekeke