We Are Not Perfect..Couple Contest

Assalamualaikum....

Kali ni saya nak join contest plak...
Korang nak join...?
Jom...Join
 Banner Contest

Syarat-syarat Contest

Tarikh Tutup : 30 Jun 2011

Gambar yang saya pertaruhkan..jeng..jeng..jeng...

gambar masa bercinta dan dah bertunang....
lepas kawen jarang pulak nak amik gambar berdua...selalau ngan anak-anak....

Kami mula kenal ketika Cik Asben datang kerumah saya...
Masa tu dalam bulan Jun 2002...saya baru habis SPM masa tu dan baru balik 
dari "bertapa" selama 3bulan di rumah makcik saya di Brunei.
Oh..sebenarnya Cik Asben kawan abang saya...rupanya masa saya takde kat rumah
Cik Asben selalu lepak kat rumah..Malam tu saya yang tegur dia..Sebab saya tengok orangnya
pendiam sangat...Maknanya saya la yang mengorat Cik Asben..hahaha...
Sejak dari hari tu kami mula rapat...2 bulan berkawan baru kami couple...
Masa tu rasa seperti dunia ana yang punya..hahahaha
Cik Asben memang seorang yang pendiam....tapi
ada sedikit romantik dalam dirinya....
Semasa harijadi saya yang ke 21,saya memang tak pernah dapat hadiah istimewa
ketika harijadi saya...Masa tu Cik Asben telah buat saya betul-betul disayangi...
Pada mulanya Cik Asben hanya belanja makan...Lepas makan tu,dia suruh saya buka bonet kereta...
Katanya nak ambik barang...dah tu Cik Asben panggil saya....
Huuaaaa....masa tu saya nak lompat setinggi-tingginya dan peluk Cik Asben erat-erat..
Cik Asben bagi saya bunga...patung Garfield yang memang saya suka sangatttttt...coklat dan kad ucapan...
Tak pernah saya dapat hadiah banyak macam tu...
Dalam perhubungan mesti ada gaduh-gaduh,merajuk dan salah faham...
Kami pun pernah mengalaminya....Tapi Cik Asben seorang yang tenang dan bijak...
Cik Asben tak suka besar-besarkan isu atau memburukkan keadaan...
Kalau kami ada salah faham biasanya Cik Asben akan hantar saya balik rumah
lepas tu dia akan balik rumah jugak...Dalam sejam ataupun paling lama esok hari, baru
Cik Asben akan call atau mesej saya...Itulah salah satu sifatnya yang saya suka...
Cik Asben seorang yang cool...
Kini saya bersyukur sangat-sangat pada Tuhan kerana pertemukan saya dengan Cik Asben.
kami berkahwin pada 07 September 2007
dan kini kami dikurniakan 2 orang puteri yang sangat comel..
Terima Kasih Tuhan..
 18 Jun 2011 akan genap 9 tahun kami bersama...
I love U Abang...



2 ulasan:

♥ Frau Reen ♥ berkata...

kak..nt tgk cni

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/tutorial-edisi-khas.html

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahah...sweet~ cm cite nora ellena..bukak bonet ade bunge~ moge appy selalu.. wink3 >_<