day 7 - tiga perangai baek anda

Assalamualaikum...

Selamat Morning uollzzz...Hari ni hari ke-7 cabaran yang mencabar
buah pinggang dan urat sendi saya...muahahaha....
Dak pecah laju belumm...? Arrgghhhh gare2 Zizan la ni....
Nak gitau yg ni dulu....Semalam Astro kat umah dah kena tukar gi Astro Beyond...Pemasangan percuma...
Dan yang pasti dapat tengok Maharajalawak Final esok...
Suke bebenor...

Tiga perangai baek anda....hehehe apa ehh...
Baik ker saya ni....? Opkos la...takkan la jahat sangat kot....sikit pun mesti ada kan....

Perangai baik yang pertama....
*
*
*
Saya ni sebenarnya boleh la dikategorikan MURAH HATI....Ngehhhhh..
Selalunya kalau saya ada duit lebih saya suka belanja orang..biasanya belanja makan la...

Yang kedua....
*
*
*
saya seorang yang PERAMAH okeyyyy....Ada orang kata saya sombong...
Heyyy kenal dulu la..baru korang tau yang saya ni POT PET POT PET boleh tahan....
hahahaha...

Ketiga....
*
*
*
Saya ni boleh la dikatakan RINGAN TULANG...ringan ker...?
Saya suka tolong orang...kalau nak panggil kerja untuk kenduri kendara...boleh punyaaa...
Tak menyesal panggil..hehehe...

Amboiiii...macam puji diri sendiri la pulak kan...Takpe la..dah itu permintaannya....
Puji tak puji...ko hadooo...? Lantakkk...
Apa perangai baek korang....ce citer..ce citer....

Nak menang PERSONA klik SINI
CHURP CHURP SINI
Nak CUPCAKES klik SINI

3 ulasan:

maszmadi berkata...

hm, mesti banyak lagi perangai baik ita kan.. yang disuruh senarai 3 jerk eh??...

* Zaleta * berkata...

hahaha...rasanya ada lagi kot..kena mintak 3 jer....
tq...

msredcheesecake berkata...

Cik zaleta
Baik nyer dia..hheee...jemput ke blog msred yea....