day 13 - apa yang ada dalam beg duit anda

Assalamualaikum....

Haaaa...sekarang dah dekat 11 malam...
satu hari tak online...Asben bawak broadband pegi Celcom sebab dah setahun...
Dah tu asben plak Ot sampai malam...

Korang dah tido ker...?
Sebelum tido nak update la kejap..satu pun jadi la...
hari ni dah hari ke - 13

"day 13 - apa yang ada dalam beg duit anda"

Apa ehh...macam biasa la...Yang wajib dulu ehh...

1. MyKad
2. MyKid (ada dua anak)
3. Kad Nikah

Yang tak Wajib
1. Duit..(kadang-kadang ada,kadag-kadang takde)
2.Kad Bonuslink
3.Kad mesra Petronas
4.Slip - slip (beli barang yang tak buang lagi...:P )

Tu jer la...buat apa banyak-banyak...semakk la..


 PERSONA  SINI
CHURP CHURP SINI
CUPCAKES  SINI


2 ulasan:

miss inna berkata...

kalau xbw duit pun takpe,jnj bw kad atm..nnt boleh jer kasi kuar duit..^^

* Zaleta * berkata...

haaa..kad atm tu lupa plak...hehehe