day 6 - tiga perangai burok anda

Assalamualaikum....

Huuuuaaaa....perangai burok...? apa ehh...?
Banyak kot....abis la..terbongkar segala rahsia yang dipendam...
Bakal diketahui umum jap lagi....
Perangai buruk yang pertama....

Jeng...jeng...jeng...
*
*
*
*
*

Saya memang suka marah-marah..Haihh..kadang-kadang tak terkawal...
Eeee....teruk betul...

Perangai buruk yang kedua jatuh kepada.....

*
*
*
*
*

Cakap dengan nada suara yang kuat...haduii nak wat cane...
Kalau suara ni ada butang volume boleh la gak nak slowkan...hehehe
Tapi takde la kuat sangat pun...Cuma ada yang kata cara aku bercakap kasar sangat..
Ye ker...? entah la dah memang macam tu....

Perangai buruk yang ketiga adalah...
*
*
*
*
*

Muahaha....Pelupa tu tak la jugak..Cuai kot....
entah dah berapa banyak harta benda hilang...
I.C jer 2 kali hilang...Hp pun 3 kali dah hilang...iskkk teruk...

Korang pun ada gak kan perangai buruk...ce citer..ce citer...




2 ulasan:

**::CIKNUURUL::** berkata...

hah??,.fon smpai 3 kali ilang?,.ngee,.CN ilang skali pon dh mcm trbalik dunie ni,.dh la ilang due fon dlm 1 mse,.keh2,.pasni kne jge lelok,.


prngai bruk CN suke menari tetibe kt depan adik,.kakakka,..pastu dance yg gedik2,.haha,.lawak rsenye,.hehe

* Zaleta * berkata...

tu la pasal..mang cuai sesangat...mang tunggang tbalik dunia lau xde hp..huhuhu

hehehe suke nari ehh...