Bezday Yana...

Assalamualaikum...

Hari ni birthday anak saya yang sulung...Yana dah 3 tahun...
Tahun ni takde buat apa-apa untuk Yana...Kesian la pulak..
Tapi Asben kata Insyaallah one day ada sesuatu dia nak bagi untuk Yana..
tak tau la apa...katanya sabar je dulu...errmmm....
tapi Hari ni Yana dapat jugak hadiah...


Yeayyy...dapat basikal baru...


Ini Untie Siti bagi....


Ni plak adik punyeee....
Adik tamo amik gambar sebab dia sibuk nak pegang camera...

Apa pun sebenarnya saya tak nak mengajar anak saya dengan kemewahan...
Asal nak dapat...Saya nak ajar mereka menghargai sesuatu yang telah diberi kepada mereka...
Walaupun barang tu murah sekalipun....Tapi saya gembira dan bersyukur kerana
anak-anak saya dikelilingi oleh orang-orang yang sayangkan mereka...
Kadang-kadang saya rasa malu dan serba salah...Sebab bapa mentua saya terlalu "mendulur" (lebih kurang maksudnya manjakan sangat) anak-anak saya ni...Ye la..bukan anak-anak saya je cucu dia..
Ada lagi 5 orang cuma mereka dok kat KL...

Terima kasih Allah kerana memberi saya kebahagiaan ini...
Ku bersyukur pada-Mu atas anugerah yang Kau berikan ini...
Semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga akhir hayat kami...

Tiada ulasan: