Maafkan Aku Sahabat

Assalamualaikum


Maaf...
aku bukanlah sahabat yang baik..aku bukanlah seorang sahabat yang kau perlukan disisimu..aku juga bukan matahari yang sanggup membakar diriku untukmu ataupun bulan yang sanggup menerangi malammu...
aku hanyalah insan biasa yang sering alpa..yang sering melakukan kesalahan dan kesilapan berulang kali..

mungkin kau memang perlukan sahabat dan teman yang lebih baik dari diri ini
kerana aku tidak pernah meminjamkan telingaku padamu..tangan ini pula hanya akan kuhulur pabila dipinta..mata ini pula sering terlepas pandang..mulut ini sering menyakiti hatimu..

pergilah sahabat..
bukan niat di hati ini ingin menghalau kamu dari hidupku..tapi aku mahu kau dapatkan yang terbaik untuk hidupmu..aku pasti, tanpa aku disisimu, hidup kamu pasti akan lebih baik..
kebahagiaan itu milik kamu
dan jua milikku
aku akan berasa gembira jika melihat kau bahagia
dan aku tak sanggup melihat kau derita bersahabat denganku


 PERSONA  SINI
CHURP CHURP SINI
CUPCAKES  SINI