BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

Assalamualaikum...

Haii.hari ni jom join yang ni plak...


5 Blog Pilihan Hati saya adalah.....jeng..jeng..jeng...

Sebabnya : Dia banyak buat segmen...banyak jugak saya dah join...disebabkan itu juga
ramai yang melancong ke pondok kecil saya ni..ceewwaaahhhh...
(takde makna nak bodek ehhh)

Sebabnya : Sambil-sambil berblogging mesti nak tau jugak kan perkembangan
industri seni tanah air kita...Gosip hangit...artis kawen la..artis cerai la...kontrobasi..
haihhh..macam-macam ada kat BN ni...

Sebabnya : Bukan nak kata saya ni jiwang2..tapi serba sedikit entry yang dia buat banyak
mengajar saya erti kasih sayang...I likeeeee....

Sebabnya : rasanya ramai yang suka blog Tun..saya salah sorang...Walaupun saya ni tak minat sangat
hal2 politik ni tapi saya kagum dengan cara pemikirannya...yang penting 
saya pernah salam ngan TUN...hahahaa..(tu pun nak bagitau...)

Sebabnya:...Haiihhh...saya ni memang peminat setia...Tambah pulak saya memang minat
bab mengotorkan dapur..hahaha...Saya suka tengok resepi-resepi baru Abg Mat...terutama kek..
pergghhh...tengok gambar pun dah meleleh air liur....

Errkkk..baru perasan...semuanya lelaki....hehehe...
Errmmm...ok ape..?..
Ni lah calon-calon Pilihan Hati saya...muahahaha...

Korang nak join....
Klik je kat nama pilihan hati no.1 tu...

11 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

nazirulhazwan~ berkata...

wuwu, saye takdo:(

solomolo berkata...

singgah sebab nak tahu 5 blog yang menjadi pilihan hati...

fyna ahmad berkata...

fyna singgah dari segmen abg ben.



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

Lulu Caldina berkata...

ohho dah tau...
nak kena terjah satu persatu ni... :)

Ezad Skytech berkata...

salam perkenalan... (^^,)
singgah sini pulak...
jenguk blog pilihan kat sini... hee~

Ezad Skytech berkata...

singgah sini pulak...
jenguk blog pilihan kat sini... hee~

Golden Rose berkata...

salam kenal....singgah dari blog bro ben utk tau blog pilihan hati anda...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

singgah sini .. nk tgk blog pilihan kamu..=)

Kak Amy berkata...

Salam kenal.Singgah dari blog abang BEN. nice blog ada masa jemput ke Sinar Raudah ye...follow sini:)

Zue Zoey berkata...

Singgah utk tgk 5 blog pilihan hati kamu ^^