Ku Dah Jatuh Cinta....

Assalamualaikum...

Tadi jalan jalan ngan pakcik Google...Servey2 kereta...
Tiba-tiba saya ternampak yang ini....


MYVI Elegance yang baru....


Dalam pun cantik woooo...








Hari tu ramai yang suruh saya ambik Avanza....Kata senang kalau nak jalan jauh..pegi Sabah ke...
Lagipun luas...Tapi bukan saya tak nak...masalhnya saya sefamily bukan selalu sangat pegi Sabah...
Setahun sekali pun susah...
Kalau nak ikut bajet ingat nak ambik Viva je..Tapi pikir-pikir balik asben saya tu tinggi...
Tak sesuai ngan kereta kecik...
Asben ada kata nak ambik Myvi...
Kalau betul la nak ambik, saya nak suruh dia ambik Myvi baru ni...
sukeeeee sangat....smart dan memang ELEGANCE la...

2 ulasan:

♥Mrs.Eady♥ berkata...

mmg cantik looorrr :)

* Zaleta * berkata...

tu la..cantik sgt....tp rasanya ada 2 kaler je..