Kenapa ku tiada...?

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua....
Kalau Yuyu Zulaikha Comey cuma ada satu saja gambar ayahandanya...
Macam mana dengan saya...? Saya langsung tiada apa-apa yang nak dijadikan kenangan...
Kenapa baru hari ni saya nak buat entry tentang bapa...? kenapa tidak semalam...? semalam kan Hari Bapa...
Kalau ikutkan hati saya langsung taknak buat entry mengenai bapa saya..
Sebab...?
Saya dah pernah cerita mengenai bapa saya....Saya akan sedih kalau saya cerita kisah bapa saya...
Bapa saya mungkin masih hidup...Cuma saya tak tau dimana dia berada....


airmata mengalir lagi..tak dapat dibendung...
ayah...
ku terlalu merinduimu..
bilakah kita dapat bersua..
ayah...
ku sayangkan ayah..
Kenapa kita dipisahkan??
Kenapa kita tak dapat bersama seperti mereka2 yang lain..
terlalu dalam kerinduan ini pada mu ayah...
diri ini ingin mengucup pipimu..
mengucup dahimu..
diri ini teringin bersama meluangkan masa denganmu...


Saya harap bapa saya sentiasa dalam keadaan sihat dan dilindungi Allah S.W.T...
Semoga satu hari nanti saya akan bertemu bapa saya,jika diizinkan Tuhan...
Kepada bapa saya...Indera Sharil Lithman...Selamat Hari Bapa...
Walaupun bapa jauh dimata,Eta tetap sayangkan bapa..