day 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami

Assalamualaikum.....

Selamat morning uollzzz.....Terfikir sejenak dengar celoteh Dato' Dr.Fadzilah Kamsah pagi tadi di MHI...
" Ingat mati ,jangan takut mati"...mendalam maksudnya tu....
Kita akan sentiasa berbuat baik hari ini jika kita sentiasa mengingati mati....
Ye la ...takkan korang nak buat maksiat kalau korang tau esok korang nak mati....
Jadi sentiasa la ingat mati,sekurang-kurangnya kita akan sedar...huhuhu..

Wokeehhh....hari ni hari ke-8 dah..Yang ni memang payohhhh nak jawab....
pergaduhan paling terok yang pernah anda alami...
Errmm....aaaaa....huuh.....rasanya takde la gadoh yang paling terok...setakat gadoh-gadoh manja ada la....
Tapi dah ini permintaannya kena la bagitau jugak kan....
Tapi yang ni tak tau la teruk ke tak..rasanya biasa-biasa jer...

Peristiwa tu berlaku sebelum saya bertunang dengan Asben tercayangggg...
Kami bergaduh gara-gara orang ketiga...Asben marah sebab saya rapat dengan seorang lelaki...
Lelaki tu sebenarnya kawan saya...Saya rapat dengan kawan saya masa tu..Kebetulan girlfriend dia baru meninggal..
Jadi saya cuba nak pulihkan semangat kawan saya tu....Tapi Asben marah dan cemburu..Maka tercetuslah peperangan...Penat weii sebenarnya gaduh ni..Penat bercakap,kalau tak tahan memang sampai meleleh airmata...Masa tu hampir-hampir kami nak putuskan hubungan...Fuhhh..sampai camtu sekali gaduhnya...
Tapi gaduh-gaduh jadi suami jugak akhirnya kan...hehehe

Korang apa cerita....? Pernah gaduh sampai bertumbuk ke apa...?
Pape pun jangan la kita gaduh sampai teruk-teruk ehh...Takde masalah yang tak boleh selesai...
bawa bincang elok-elok....Paling penting kalau sorang dah tengah panas,yang sorang kena jadi air....
Kalau tak....KEBABOMMMM...

Nak menang PERSONA klik SINI
CHURP CHURP SINI
Nak CUPCAKES klik SINI

1 ulasan:

Munna berkata...

pernah jgk gaduh yg dahsyat...tp perit nk ingat blk...so simpan je lah....^^