Selamat hari Keputeraan Yang Di-Pertuan Agong...

Assalamualaikum.....

Hari ni dah hari Sabtu....Dah masuk bulan 6....Cepat betul masa berlalu...
Pastu dah nak raya pulak..Baju raya korang dah siap ke belum...? muahahaha
lari topik la pulak...
Hari ni jugak  HARI KEPUTERAAN SERI PADUKA BAGINDA 

YANG DIPERTUAN AGONG .. Seri Paduka Baginda Yang Di-

Pertuan Agong Al-Wathiqu Billah Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni 

Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah .. 


DAULAT TUANKU .. !!


Semoga Tuanku dipanjangkan umur dan disayangi rakyat 

jelata...amin...



Masuk hari ni jugak dah 3 hari saya tak sihat..selsema dan 

batuk2...anak2 pun batuk2 jugak...tak tau la sapa yg berjangkit dari 

sapa...kalau saya ni boleh la tahan lagi...

kesian pulak dengan anak2...dah bagi makan ubat pun belum lagi baik...

terutama yang sulung tu..malam tadi 2 3 kali dia bangun sebab batuk....

saya bawa dia pegi bilik air suruh buang kahak tu..tapi tau je la 

budak umur 3tahun ni...

dia tak reti sangat nak buang kahak dan hingus tu....Si kecik saya 

lena je tido walaupun

batuk2...nasib baik...

Takpe la...harap2 kami semua cepat sembuh...






nak duit raya....churp churp sini

3 ulasan:

Cik Kamoo berkata...

Jgn lupa makan ubat tu ... diam2 jer kt umah...da ok leh gi jalan2

* Zaleta * berkata...

tq dear...

anismelon berkata...

singgah sini..:)

anis na ajak bace nie..bace and komen kalo free..post for da 2nd time..

http://anismelon.blogspot.com/2011/06/sampai-menutup-mata.html