JANGAN PERGI SITU!!!

Assalamualaikum....

Semalam Asben dapat email dari rakan sekerja tapi Branch Shah Alam...
Kat bawah ni emailnya....korang baca la ehh....



Seperti yang diceritakan :-

Rabu, 15/6/11  – saya dpt voucher free 3h/2mlm @ Palm Spring Resort PD  – Tolong jgn duduk situ! 
   1.30pm
Check in. Receptionist dia ok, 5 star. Tp apartment? Ya Allah, seram, mcm kedai tinggal, usang, suram, beberapa blok pecah2, berlalang, parking lubang sana sini, kolam renang kering & xde org lain check in langsung! Masuk bilik, langsir lusuh & koyak2. Tuala pun sama. Sgt2 lain suasana bilik tu. Remang tengkuk, tp cuba wat xtau. Rasa panas sgt (pdhal dh on aircond paling sejuk & kipas paling laju!) kami g mandi laut kt Blue Lagoon. Ok la, laut bersih & cantik.

   6.30pm
Balik bilik. Husband nmpak 'benda'  di sebalik tangga & 'benda'  itu hilang dlm dinding! Tp dia diam je, xnk bg tau.

   7.00pm
Lps mandi husband xsedap ati, nk balik time tu juga! Masa kemas beg, anak saya duk renung toilet. Husband marah, jgn pndang toilet! (mereka bdua nmpak 'bnda'  tu ada dlm toilet!)

   7.20pm
Masa nk keluar bilik, tiba2 anak saya ckp “baby xnk balik, nk main kt sini, ada kawan. ‘Dia’  nk kawan ngan baby” ohh tidak! Kami paksa dia kuar bilik. Gila la!

 7.25pm
Masa sibuk masukkn beg dlm kete, anak saya lg skali duk tenung tangga apartment, tp kali ni muka dia takut sgt2!

  7.40pm
Odway balik rumah mertua kt seremban, dlm kete husband citer ape yg dia nmpak. Tiba2 anak saya mncelah, katanya “mama, td ada hantu  kt situ. Hantu  tu ada depan baby, tkejut baby. dia nk main ngan baby” Ya Allah, aduhai!


Mlm tu tdo rumah mertua. Nasib baik anak x meragam. Tp saya xleh tdo smpai jam 4 pagi, baru terlena.

Khamis, 16/6/11
  - Anak saya demam muntah2, terkejut agaknye. Dia banyak senyap & baring je. Pakcik husband saya bg tau, kolam renang hotel tu ramai budak mati lemas  & bilik hotel kami duduk tu ada budak hilang dlm bilik. Hilang begitu sje depan keluarga mereka!  Xde org duduk hotel tu pun sejak 3 tahun yg lepas.

Jumaat, 17/6/11
  - Anak saya cakap “mama, hantu  tu takut air. Hantu  tu nk main ngan baby, hantu  tu ckp kt baby 'haahaaa...haahaaa' baby nmpak kt kt toilet, kt dlm katil..”

Ya Allah..nasib baik kami cepat kluar dr hotel tu, tanpa tdo 1 mlm pun!



P/S : kalau dapat tiket fre pegi mana2 tu google la dulu tempat tu dulu yer atau tanya pada sape yang dah pegi...takut jadi macam cerita kat atas ni...ngeriiii...

3 ulasan:

farahin nasir berkata...

bia betul kak? mak aiii.. seramnya..:)

GAME KITA TIME KECIK-KECIK!

Munn Jaafar berkata...

puiiii...serammmmm

* Rosita * berkata...

tak tau la..sbb kwn kerja asben yg pegi sana minggu lepas...betul la kot....