Nama Saya

Assalamualaikum...

Petang-petang ni takde idea nak update apa...
Kepala pun pening-pening lalat...
Tetiba terasa nak update yg ni...lantak..janji hadoo....



R
Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai. Bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

O
Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

S
Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

I
Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

T
Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

A
Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.


Muahaha.....ye ke saya kat atas tu....

1. Saya bukan pendiam.Pot Pet pot pet jugak....
Pandai gak la mengkritik dan bab marah tu tak pasti...

2.Tidak sama sekali...huhuhu

3.Memang tepat....Cuba la korang try tengok....

4. Dulu ye la cengeng sikit...sekarang tak lagi..sebab dah ada anak2 buat saya tersenyum....

5. Disiplin la sangatttttt....Tapi saya amat pentingkan MASA...

6. Itulah saya....

Sumber : Budak Botak

Tiada ulasan: