Saya Tak Minat...

Assalamualaikum....

Korang biasa dengar ayat ni kan...? "i follow u,u follow me back"...
pehhh....ayat camni buat saya tak "tergoda langsung...
Bukan apa...memang bukan prinsip saya la nak buat camtu...
i follow u,u follow me back..cam tak ikhlas je nak follow kan...?
saya tak kisah kalau orang taknak follow saya....mana-mana yang nak follow tu
Alhamdulillah dan terima kasih...tapi jangan berharap sangat atau jangan la 
terasa hati kalau saya tak follow balik...
Semua tu kita kena buat dengan ikhlas....kalau setakat follow jer
tapi tak baca pun apa isi kandungan dalam blog orang tu takde guna jugak...
Kalau setakat follow blog orang pastu nak suruh follow balik,tak payah la kot...
Kenapa...? nak tengok sapa yang paling banyak follower ker...?
Kalau saya,saya tak kisah langsung follower saya tu meningkat atau tak...
Takde apa nak dibanggakan dengan follower tu...
Yang penting isi perut blog kita tu...ada ker yang nak baca...?
best ker tidak....? tu lagi penting...daripada mengejar follower....
Follower akan datang sendiri tanpa kita paksa atau kita undang...
sebab dari situ kita tau dorang ikhlas nak jadi follower kita...
betul atau tidak ini cuma pendapat saya....
Follow la sebab memang nak follow.....



Nak duit raya....churp churp sini

Tiada ulasan: