'Tingkatkan ukhwah antara blogger'

Asslaamualaikum....

Sebenarnya blog ni nak dijadikan sebagai "Personal Diary"
tapi dah macam rojak la pulak...hehehe
Blog ni dah wujud dari tahun lepas lagi...
Tapi awal tahun ni baru saya aktif


Setakat ni follower saya baru mencecah 99orang...
Itupun sebab saya banyak ikut segmen2 yang Abg Ben anjurkan...
Kalau tak takkan naik...Sekarang saya tengah tunggu follower bertuah yang ke-100..
Sape la yer agaknya...?

Saya tak kisah blog jenis apa yang saya cari...
tapi saya suka blog yang banyak info dari segi kesihatan
kekeluargaan dan tutorial...
Blog jenis hiburan pun saya suka jugak...
Yang penting blog tu tak lambat LOADING..
Kalau lambat..terpaksalah saya klik tanda X kat atas tuuuu...

Kalau nak join boleh jer pegi kat tuan rumah ni
http://naimulfirdaus.blogspot.com/


Saya nak mentag :-
1. Dba


1 ulasan:

Hamba Ilahi berkata...

salam..

harap linkkan gambar header tu ke lnk blog saya.

terima kasih kerana ambil bahagian.

:)

ajak ramai-ramai lagi supaya meriah..