day 12 - apa yang ada dalam beg mekap anda

Assalamualaikum....

Selamat morning....Hari ni dah hari ke -12...Soalan-soalan makin panas dan menguji
jantung dan urat saraf...semakin banyak rahsia terbongkar...hahahha
"apa yang ada dalam beg mekap anda"

Jap ehh...cek dulu...
1st yang ni..wajib ada...saya memang guna produk Miyami..sebab bagus dan sesuai dengan kulit saya...

Mascara super curl..curl la sangat...bulu mata sy ni bagi lentik macam mana pun takkan lentik...

Avon Eyeliner dark brown (untuk kening ) dan Black (untuk mata)

Saya guna produk Silkygirl Berry Pink..Tak menyala sangat dan tak pink sangat..macam neutral...

Saya memang peminat setia White Musk...Baunya lembut..tak menusuk hidung...

beli jer tapi jarang pakai....

Benda ni langsung tak melentikkan bulu mata saya...:(

Mesti ada jugak untuk meratakan kening saya...

Yang ni cuma gambar contoh jer...Eyeshadow mesti ada...

Apa lagi ehh....macam-macam dalm ni..getah rambut ada,kelip rambut anak ada
Tapi kalau dah namanya perempuan..semua yang kata atas memang wajib ada...
Tak kisah la mahal ke murah ke...Branded ke tak....Asal ada...

Korang punya plak...nak tengok boleh...?

Nak menang PERSONA klik SINI
CHURP CHURP SINI
Nak CUPCAKES klik SINI









8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

guna bedak miyami ek..same la kite..hihihi

salam kenal.....dari segmen " kami tak lupa diri"
lau sudi..jengukla blog saya...
nantikan entry sy pasal pengalaman mendaki gunung kinabalu baru2 ni..

#dh follow awk tau....

* Rosita * berkata...

wah..best la..sy ni yg dok labuan dekat ngan sabah pun beluk naik lg gunung tu...smpai kaki gunung jer...

Tanpa Nama berkata...

inda apa tah..masih ada lagi pluang tue mendaki....

* Rosita * berkata...

huhuh...kena cukup stamina tu ahh

Tanpa Nama berkata...

mari tah join kami nextyear..hihihi ada jua org labuan yg turut tue...
bisai banar header mu lai....suka ku liat..

* Rosita * berkata...

huaaa...x janji la mo join..payah brangkut anak2 krg..hahaha...makasih ata pujiannya...header dbuat sndri..belajar mengedit sndri...

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

zaty pun pkai bdk miami jgk..:P

* Rosita * berkata...

same la kita....