BILA SI ISTERI BERBLOG.. SI SUAMI dan ANAK ?

Assalamualaikum....

Yesss...yang di tungu-tunggu...akhirnya....Kali ni untuk para ISTERI dan IBU....
Daku la pun tergolong gak ni..hehehe
Nak join...?  JOM



Hari- hari saya akan berblog....walaupun kadang-kadang satu hari tu satu jer entry saya...

"ceritakan bagaimana anda meluangkan masa di rumah"
Sebagai seorang suri rumah,memang saya etrlalu banyak masa...
kadang-kadang terlebih sudah...hehehe....
Seperti biasa...Bangun pagi saya akan siapkan diri....Dah tu buatkan sarapan Asben..biasanya ait teh jer sebab asben akan minum sikit je...Pas asben dah pegi kerja,saya uruskan anak-anak pulak...
Bila sorang-saorang dah siap mandi,wangi..saya buat kerja rumah pulak...Dah siap siap semua baru la saya bukak pc kesayangan hamba....Saya akan memulakan menjenguk FB..Selalu bukak Blog sekali...
Biasanya pc saya akan sentiasa terbuka...jadi sambil berblogging sambil saya tengok-tengok anak saya...
Masak...? hehehe..saya tinggal kat rumah mentua..bab masak mak mentua ambil alih...
Mak mentua sangat sporting okeyyy...Tu sebab saya yang buat kerja-kerja rumah,contoh mengemas,basuh baju dan lain-lain....

Camana anda leh 'jinak'kan bebelan si suami tu
saya ni kira beruntung sebab asben selalu kerja sampai malam...
Jadi malam saya jarang berblog,selalu blogwalking jer...Asben sangat memahami
sebab dia selalu jadi pengkritik saya...Pukul 9 malam atau 10,kadang-kadang awal saya akan tutup pc...so,saya takde masalah sangat nak berblog...



Nak menang PERSONA klik SINI
CHURP CHURP SINI
Nak CUPCAKES klik SINI

19 ulasan:

Lulu Caldina berkata...

Majulah Blog untuk keluarga dan negara..yeah...

Nadia berkata...

wah..nad xjoin pon segmen ni..hehe..tapi,nad ada promot anda di entry ini >> Miss Nadya Promote Blog Part

Hudalatip berkata...

yea, chaiyok-chaiyok..teruskan berblog oke..

* Rosita * berkata...

yeayy...terima kasih semua....

Alya Esprézzo™ berkata...

hehe..walaupun dah jadi isteri, masih lagi boleh berblog kan? hehe happy blogging sis! :)

www.alyaesprezzo.com

* Rosita * berkata...

heheh tu la pasal...nti symelancong ke tpt anda semua yer....

Sheila Adziz berkata...

wahh.. bestnye da mak mertua settlekan masak... mesti syokk.. sgtkan husband and MIL sporting....

* Rosita * berkata...

huhuhu...bab masak mang mak mentua la yg amik alih...sy wat keja lain...jgn tak buat lgsung..kang kena halau plak..hehehe

aizamia3 berkata...

samalah, biasanya satu hari satu entry tapi tetap akan pastikan entry tu berbaloi-baloi.. seronok dapat bw..

~iz~ berkata...

salam kenal dari iz..

dan selamat berblogging..

mas saari berkata...

first time singgah sini..terus follow

bestnya husband jadi pengkritik!
jom baca cerita Mas!
http://www.massaari.com/2011/06/bila-si-isteri-berblog-suami-dan-anak.html

* Rosita * berkata...

terima kasih semuaaa...nti sy bw...

anumuchan berkata...

aa tak sempat nak join tadi..huhu

aku dan segalanya berkata...

best kan mak mertua yg sporting gituu....

Azzah berkata...

singgah dari segmen sama..... http://sayurlemak.blogspot.com/2011/06/bila-si-isteri-berblogsi-suami-dan-anak.html

ariana berkata...

Salam ziarah. Singgah dari segmen sama..:)

Unknown berkata...

salam ziarah..

tq singgah my blog..

kalo surirumah sepenuh masa mmg banyak la masa nak taip entry banyak hari2 n blogwalking.. best kan..

cikgu berkata...

salam perkenalan..moga bahagia dgn family ya!follow awak..
singgah cni kalo ada masa..:)
http://dilamin.blogspot.com/

Ameh Wahab berkata...

Sorry..keretapi lambat~!!
hehehehe..

http://ordinary-ameh.blogspot.com/