Inilah yang dikatakan rezeki...

Assalamualaikum....




Ucaplah Alhamdulillah....Syukur kita kepada Allah....
Tanda syukur itulah taat
Setiap tempat setiap waktu
Syuku itu dapat dilihat
Pada sikap dan tingkah laku
Marilah bersama kita bersyukur
Kepada Allah kita bersyukur

Ya Allah...inilah yang dikatakan rezeki....
Asalkan kita tau nak bersyukur dan sentiasa bersabar...
Allah takkan biarkan hamba-Nya menderita...

Tadi saya pergi interview di AIA Insurans....
Alhamdulillah....mungkin juga rezeki anak-anak....
Maka saya diterima bekerja disitu....
Alhamdulillah gajinya pun ok..
Boleh la untuk belanja anak-anak...
Setahun lebih saya duduk rumah selepas melahirkan anak kedua...
En.Asben pun dah bagi lampu hijau....

Kali ni saya bekerja lagi dengan bangsa Cina...
ahhh...saya dah biasa....sekurang-kurangnya kita boleh 
belajar cara mereka berfikir dan bekerja...
Jangan ikut agama dorang sudahh....hehehe

So,hari Isnin...01 Ogos 2011 bersamaan 1 Ramadhan
bermulalah saya bertugas.....
Hoyeayyyy...



1 ulasan: