AKHIRNYA....

Assalamualaikum....

Malam ni saya rasa emosi sikit....Sedih ..gembira...bercampur baur perasaan saya...
Sebelum ni saya ada cerita tentang bapa kandung saya yang telah lama saya tak jumpa...
Kira-kira 12 tahun saya tak bertemu dengan bapa kandung saya tu...Dimana dia tinggal pun saya tak tahu...
Akhirnya malam ni kerinduan saya terbayar....Abang saya telah kirimkan no telefon bapa saya...
Dengan perasaan yang bercampur baur dan gementar,saya memberanikan diri untuk menghubungi bapa saya.
Mengalir airmata saya apabila dapat bercakap dengan bapa saya...Sungguh saya rasa sedih sebab saya dah lama tak jumpa dia...Yang buat saya terharu...dia bagitau saya yang dia tak pernah lupakan saya dan abang saya...
Syukur Alhamdulillah...Betapa saya gembira bercampur sedih bila mendengar kata-katanya tu...
Semoga umur kami dipanjangkan agar kami dapat bertemu semula...
Saya mengharapkan agar bapa saya sentiasa sihat dan dilindungi Allah S.W.T...

Tiada ulasan: