BEN ASHAARI dan SEKOLAH

Assalamualaikum...


kalau nak cerita zaman sekolah memang takkan habis sampai esok pagi...
zaman sekolah saya bermula dari tahun 1990 hingga 2001...
huh..berapa tahun pegang gelaran seorang pelajar tu...lama kan...
tu pun saya tak sambung lagi sampai U
sebab keluarga saya tak mampu lagi...walaupun niat dihati nak sangat sambung belajar..
banyak sangat kenangan pahit manis,suke duke....
Selalunya zaman sekolah...setiap hari isnin memang boring....
perhimpunan laa..apalagi...dah tu nak kena nyanyi lagu Negaraku,lagu sekolah...
Paling best...saya ni agak nakal la jugak...saya dan BFF saya suka ponteng kelas sains...
kebetulan kelas tu selalunya sebelum rehat...apalagi...terus keluar pergi makan kat kantin...hahahaha
rasanya zaman sekolah zaman saya lagi best dari sekarang...
yelah dulu zaman saya belum ada lagi budak-budak pakai handphone....jadi kiranya kami ni baik sikit la...
kes -kes yang tak best didengar tu tak la seteruk zaman sekarang...(zaman sekarang tak semua yang teruk okeyyy)....
Masa sekolah dulu saya pegang jawatan sebagai pengawas...hahaha...pengawas pon same jugak...
yang best masa spotcheck...eksen jer kitaorang ni rampas barang-barang yang tak boleh bawa ke sekolah...
tapi kami sendiri yang ambik...jahat kan...?
Pengalaman memegang senapang M-16 yang real...sebab ikut perbarisan kadet beruniform Tentera Darat..
Zaman sekolah adalah kenangan yang paling best untuk dikenang...rasa nak balik jer ke zaman tu...
best sangatttt....

8 ulasan:

Meck berkata...

hi selamat berkenalan!

http://meckomecka.blogspot.com

cik Ida berkata...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Nurita Zakaria berkata...

NZ sngh dr segmen...
http://nuritazakaria.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-sekolah.html

sue perbs.. berkata...

singgah.. join gak

http://sueperbs.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-sekolah.html

Marina berkata...

Tiap Isnin lagu Negaraku akan berkumandang...

Hukuman di Sekolah

Lulu Caldina berkata...

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

mindaKhayaLan berkata...

datang singgah dari segmen abg ben...

Minda Khayalan

Afifi berkata...

singgah sini dr Blog BA

http://afifiabdulri.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-sekolah.html