day 21 - benda yang anda wajib bawak bila keluar rumah

Assalamualaikum....

Wahhh tinggal 9 hari jer lagi....Masih utuh teruskan perjuangan...hahahaha...

"Benda yang anda wajib bawa bila keluar rumah"

Ermmm...kalau saya keluar rumah tu sorang-sorang biasanya tentulah saya bawa beg duit yang isinya kad pengenalan,duit,lesen kereta,kad nikah dan lain-lain...
Pastu handphone kena bawak jugak...Walaupun sejak akhir-akhir ni handphone tu jarang benor berbunyi....:P
Tu jer la...
Kalau saya keluar dengan anak-anak, beg  POOH tu takkan tinggal..Biasanya dalam tu susu anak,pampers (emergency),sapu tangan dan botol air...

Apa yang korang bawak...?

3 ulasan:

PinKy MoMMa berkata...

macam2 nak dibawa hehe..penuh kembong bag ;p

PinKy MoMMa berkata...

eh lupa nak cakap salam kenal hehe ;)
folo sini ta..ur 144 follower..

eppy blogging dear!

* Zaleta * berkata...

tq mommy...hahaha...memang kembog cam perut POOh...