BEN ASHAARI ,AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA.....

Assalamualaikum...


Jeng...jeng..jeng....
dan pemenangnya adalah.....
merka bertiga yang kat bawah ni....


Kenapa saya pilih Cik Debab....sebab nama blognya unik sangat...
tadi melawat kat rumah dia...
sangat simple...biru...damai jer....

Sebab pilih Han....dia jejaka terakhir yang ikut segmen nih
hehehehe....dan saya suka dia kata blog ni adalah
SEBUAH PERKONGSIAN

Dia ni pulak saya pilih sebab blog dia ada bumi....
katanya dia pencinta bulan...ermmm...
bulan memang cantik...bila pulak nak kebulan En. Fattah oiiii....

Korang boleh melawat rumah dorang ni nanti.....

10 ulasan:

TeAqArH berkata...

thnx ye..tak sangka pulak teaqah terpilih....^_6...terus foloe belog ni..semoga jalinan sesama blogger akan terus terjalin dan xkn putus..^_^

:: Mrs.Eady :: berkata...

follow diaorg jugak laaa....

Panggil aku Han berkata...

thanks ye :)
heheh...Han pn belum pilih blog lg...

* Zaleta * berkata...

@TeAqArH

selalu2 la dtg sini yer...insyaAllah...smg jalinan tu akan terus bkekalan...

* Zaleta * berkata...

@:: Mrs.Eady ::

folow aje...:)

NM02 berkata...

hi laling, singgah dari blog izwa ni. salam kenal dari akak. akak terus polo kamu ni. nnt sudi2 le singgah umh akak dan polo sekali eh

maceh

^_^

Niena Pengembara Ilahi berkata...

yg atas tu mmg slalu mntak pelempang free hahaha

* Zaleta * berkata...

@Niena Pengembara Ilahi

hahaha...rase nak lempang aje...

Shehan Ismail berkata...

terjah sni dr segmen bro ben.. ;p

Zul Fattah berkata...

la...tak sangka plak.. ada org minat blog sy..hehe..apa2 pun tima kasih banyak2....sudah follow awk...

pasal ke bulan tu..insyaAllah..ada rezeki, sy naik..