day 24 - tempat yang paling anda gemari untuk makan

Assalamualaikum...

Entry ni sepatutnya untuk cabaran semalam...Hari ke-24...iskkk
"tempat yang paling anda gemari untuk makan"

Kalau saya,mestilah tempat-tempat yanga ada makanan sedap-sedap...Kalau tak sedap macam mana nak jadi tempat pebret...ye tak...?
saya ni jenis yang suka mencuba masakan atau makanan yang belum pernah saya makan..Tapi kena hati-hati la jugak kan...nanti tersalah makan...nayeee jer..
Errmmm macam kat Labuan ni susah sikit la nak cari tempat makan yang sedap-sedap...kalau ada pun,saya suka makan tomyam kat Island Tomyam...yang lain tu macam biasa jer masakannya...kadang-kadang tak kena tekak la....Selain tu saya ni boleh la jugak dikatakan hantu ketam...jadi tempat yang best nak makan ketam mesti la kat Anjung Ketam....hehehe...
Dah lama plak tak pergi..nanti nak pujuk Asben makan kat sana....

Tiada ulasan: