habis la aku kena marah....

Assalamualaikum....

Selamat morning everyone....hamikkkk...rosak bahasa...hehehehe
Dah sarapan ke belum...?

Huaaaa...tau tak kenapa saya bakal kena marah...? iskkk tak tau la macam mana benda tu boleh terikut sekali....
Pagi tadi saya basuh baju...So semua baju dalam bakul tu saya masukkan la dengan konfidennya tanpa cek apa-apa pun....bila dah siap basuh,saya nak pergi jemur la kan...sekali buka mesin basuh.....apa hal plak berbulu nih...sekali tengok pampers anak ikut sekali basuh dalam mesin tu.....adehhhh....abis semua baju berbulu...termasuk la t-shirt kerja asben....mati la....terpaksa basuh balik..tapi masih jugak ada bulu-bulu tuh...iskkkk camno nih....apa nak buat ehhh nak hilangkan bulu-bulu tu....
Hadoiii....salah saya jugak tak cek dulu...selalu saya cek...kot ada duit ker,pen ker...hari ni MALAS tu datang...so main sumbat jer la dalam mesin....

4 ulasan:

mizzkechique berkata...

hehe..letey la nk bsuh balik..

* Zaleta * berkata...

@mizzkechique
tu la..mula2 td bilas jer balik tp masih ada bulu2 tu...skrg ni basuk balik la...tp guna mesin..tak larat nak basuh tangan...:P

msredcheesecake berkata...

Ik zaleta,
Apa pampers anak buat dalam bakul baju nak basuh tu?bukan dalam tong sampah ke? Hheeee...habihla kalau tak ilang bulu tu....

* Zaleta * berkata...

ntah la...salah masuk kot sbb selalu buang dlm tong smpah..mkin lepas bukak baju anak,nak mandi letak dlm bakul..agaknya masuk sekali ngan pampers tu...x perasan...