day 20 - hari ke 20.. apa yang terjadi?

Assalamualaikum....

Selamat petang korang...Petang-petang baru nak update...
Hari ni penat sikit la....
"hari ke 20.. apa yang terjadi?"
hari ni takde apa yang menarik berlaku....Cuma lepas sarapan pagi tadi saya kemas stor kat belakang tu sebab dinding stor nak dipecahkan...Ohh yee...bapa mertua saya nak buat bilik stor tu..so dibesarkan sikit dan dinding lama tu nak dipecahkan...saya bukan tak suka nak kemas-kemas ni...yang malasnya bila dah mengemas,hidung saya tu akan bersin je la sepanjang masa...Alergic dengan habuk...nak tak nak kena jadi ninja la sekejap...
Kalau ikutkan saya banyak barang -barang yang tak guna tu saya buang aje...tapi mak mertua saya pulak tak bagi...hadoiii...buku-buku sekolah adik ipar saya tu bukan dia guna lagi ponnn...buat penuh stor je...malas nak cakap banyak saya biar je la...kemas je mana yang ada....
dah lama tak mengangkat kotak-kotak...haaaa sekali amik kaauuu...terus sakit pinggang...takde la sakit sangat...tapi terasa penat sangatttt...padahal tak banyak mana pun....
lepas makan tengahari tadi saya terus landing....tapi tu yang malas kalau dah tidur siang ni,bila bangun tu rasa macam orang demam pulak....rasa macam nak pitam pun ada...hissshhh...
So..lepas ni saya nak pergi buang sampah-sampah yang saya kemas tadi...nak tolong....?
Jom la..dapat pahala tau....hehehehe

Tiada ulasan: