day 23 - dream wedding

Assalamualaikum....

Hari ke -23...Wedding Dream....
Huaaa...saya dah kahwin ni masih boleh berangan ke dengan wedding dream nih..?

Dulu sebelum kahwin saya idamkan pelamin saya tu kaler merah putih....Tapi oleh kerana keluarga saya yang nak sangat buat pelamin sendiri,jadi saya biarkanlah (walaupun ada rasa sedikit kecewa sebab dorang tak ikut tema yang saya nak)...Tapi saya hargai jasa mereka.
Kalau dapat diundurkan semula masa tu saya nak pelamin yang macam ni...


Lebih kurang gini la rupanya pelamin saya tu...Lepas tu pakai baju putih....ermmm...cantik kan...?
Wedding saya tu memang saya akan buat dirumah saja...sebab ahli keluarga dapat berkumpul ramai-ramai.
Saling membantu...Lagipun saya suka amalan gotong - royong sebab meriah dan dapat mengeratkan lagi silaturrahim...
Takpe la...mungkin dream wedding saya tu boleh saya wariskan kepada anak saya kot...hehehe..
macam mana dengan korang...? korang punya lagi best kot...

1 ulasan:

Cik Wani berkata...

hye blogwlking here =)

btw jom komen link entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)