day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Assalamualaikum....

Dah hari ke-19...Tinggal 11 hari lagi nak tamatkan cabaran ni...
" jenis manusia yang menarik perhatian anda"
ermmm...orangnye mesti la hensem..kaya...kerja bagus...
WTF...LOL....ntah pape ntah...takde la..bukan camtu okeyy..saje gurau
takleh gurau lepak surau...
Saya cepat tertarik kalau orang tu tak kedekut senyuman...Senyuman tu kan sedekah...
Senyum aje..tak luak pun...
pastu saya suka jugak kalau orang tu bersih dan wangi...maksud saya bukan la harum semerbak...kira nak menyedapkan hidung jer...
ermmm...rasanya tu je la jenis yang buat saya tertarik...
korang plak ap cerita...?

7 ulasan:

mumui berkata...

betul2... senyum.. xperlu kata apa2....hehe

* Zaleta * berkata...

@mumui
kan..kan...senyum je dah buat org lain bahagia...:)

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

btol2.. zaty pun ska klau org tu senyum...^.^

NasZ berkata...

hehehe...tengah senyum ni..

MOHD NASER.com

msredcheesecake berkata...

Cik zaleta,
Suka lelaki takde facial hair...hheee...

Baru jer join blog ni...sqlqm kenal...

ir yien 9897 berkata...

betol2..
senyum pun kedekut kan...

nak senyum lama2 kat blog nie.. =))

* Zaleta * berkata...

msred : :P

Ir yien : jom senyum sama2..:)