BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

Assalamualaikum...

Join segmen lagi....



 latar belakang blog

#Latar belakang blog ni ada banyak love..love...hahaha

 bila mula buka 

# Blog ni mula dibuka pada tahun gajah....hahaha
tak... blog ni dilahirkan pada 29 Julai 2010 di W.P.Labuan
Huaaaa minggu depan dah setahun la yer...happy birthday to my blog....
Tapi mula ketagih dengan blog awal tahun 2011...dorongan dari birasku jugak...kak Izwa
dulu saya tak minat okeyy nak buat blog nih..apa benda blog ni pon saya tak tau...

 kenapa anda buat blog 

# kenapa ehh...ikut-ikut orang...? saja-saja...?
ikut trend...?
Taaakkkk...sebenarnya atas cadangan En.Asben...
Katanya cuba-cuba la berblog...boleh buat duit katanya...
huhuhuh....tujuan saya bukan untuk itu semata-mata...
Saya banyak teroka blog-blog orang...dari situ timbul minat nak berblog...
akhirnya saya pun terjebak dengan dunia blog ni....
Sebenarnya dari beblog ni saya dapat banyak pengetahuan dari laman sosial yang lain...
kawan pon ramai...tak sangka ramai yang suka berblog nih...
blog ni jugak la tempat saya meluahkan segala isi perut  ehh...isi hati yang lama
terperap...dah jadi jeruk dah...tempat untuk merapu ntah apa-apa...
sambil-sambil tu berkongsi maklumat dengan rakan blog..

 sapa idola bloggger anda 


Entry yang banyak dengan kata muslihat...ehh..salah kata nasihat...
maksud yang sangat mendalam...sedalam lautan...
suka join segmen sebab memang besttt...join segmen Abg ben terus follower pun meningkat...
Entry yang santai sesuai dengan nama blognya...
Bila masuk blog Abg Ben,rasa macam kita masuk kedai kopi yang santai...dapat tukar-tukar
pandangan atau cadangan...

nak join....JOM

Tiada ulasan: