day 26 - 15 fakta tentang anda

Assalamualaikum...

"15 fakta tentang anda"
Ngeeee....apakah itu....malu la weiii....kang ada yang kata saya puji diri sendiri pulak...huahuahua....
Takpe la saya share je la yer....tapi jangan gelak tau....nangis jer...ahakkss..


1. Lahir pada tahun TIKUS...huahuahua...
2. Tinggi 157cm..berat dah turun okeyyy...Saiz M dah..
3. Saya cute..(ada yg kata muka macam Selena Gomez)...muahahaha..
4. Peramah dan pot pet pot pet jugak...
5. Pandai memujuk...
6. Cepat marah dan mengamuk...tapi cepat cool (yang ni memang susah nak kawal)
7. Agak tegas & bersikap kepimpinan
8. Daya pemerhatian yang tajam & teliti
9.  Romantik, pengasih dan penyayang.
10.Suka berkawan dengan sape jer...
11. Suka berkaraoke...(tapi sekarang dah jarang...)
12. Suka berangan...(alaa...macam la korang tak pernah kan...)
13 . Berbakat dalam  kerja mengotorkan dapur...huhuhuhu
saya suka buat kek la....
14. Hantu ketam....Letak la seperiuk ketam masak butter kat depan saya....tinggal periuk je...hehehe
15. Dulu saya suka biru...tapi sejak ada 2 orang anak perempuan dah suka pink pulakk..

Haaa...sekarang korang dah tau kan....? korang apa pulak...share ngan saya okeyyy... 

Tiada ulasan: