Kerja Baru Yang Pasti Menjeleskan Korang....

Assalamualaikum.....

Hahahaha...yer2 oo jer tajuk entry saya tuh....
Koje mende yang buat korang jeles...
Masuk hari ni dah 3 hari saya dok kira lori angkut tanah...
Pak mentua saya nak timbus kat belakang umah...
Termasuk la sebahagian tanah kami...huahuahua...

*

*

*

*

lori yang angkut tanah...buang kat belakang bilik saya jer ni...

kawasan lapang kat belakang umah

 yang lapang sebelah kanan tu bahagian suami saya...
kiranya nak buat umah la kat situ nanti...

yang sebelah kiri tu bahagian adik ipar saya...sebenarnya ni tanah mak mentua saya...luas sangat..
so bagi2 la kat anak2...anak2 yang lain dapat jugak tapi kat tempat lain...suami saya dan adik ipar dapat kat belakang umah mentua ni...

Kebetulan ada tanah free sebab orang tengah buat jalanraya...So,dari dibuangnya,pak mentua saya mintak la..
bayar upah lori ngan tukang ratakan tanah tu jer...Cuma tanah ni tak la sebagus yang ipar saya beli...
Dia dah timbus bahagian dia tahun lepas..dah semak dah pun....RM5k jugak la terbang...

Dah timbus tanah ni senang sikit...agak2 dah keras tanah tu dan kalau ada rezeki
boleh la buat rumah...takde la nak buat banglo ke apa..asal ada tempat berteduh cukup la...
ada gak harta nak mewaris kat anak2...huhuhuhu...

1 ulasan:

♥ Mrs.Eady ♥ berkata...

wah rezeki abah dpt tanah x yah byr