Who or What is HANA TAJIMA...?

Assalamualaikum....

Ya Allah Ya Tuhan...selama ni saya ingat Hana Tajima ni nama
untuk shawl yg tengah pemes skrg ni..Rupanya nama orang....
Pagi tadi saya dok belek youtube..tengok cara nak pakai shawl...
belek punya belek pastu siasat sikit...Rupanya nama orang yang buat tutor HANA TAJIMA....
Hana Tajima ni atau nama sebenar dia Hana Tajima-Simpson
seorang designer dan pengasas MAYSAA LONDON...
Dia ni campuran Jepun(sebelah bapa)dan Inggeris (sebelah ibu)...
dah 6tahun die memeluk agama Islam..
Syukur Alhamdulillah...
Soooooooooo Sweeeetttttt saya tengok die nih...stylo plak tuh....
cantik memang cantik....
*

*

*

*




2 ulasan:

♥Mrs.Eady♥ berkata...

lgsg x kenal ini org...huhu..

ppsstt..minggu dpn akak kene buat pap smear!!takutttttttt......

* Zaleta * berkata...

slm ni ingat nama tudung yg yuna pakai tu...

hahaha...xde pape la..die amik contoh je kat dlm tu..x sakit apa pun...cuma tak selesa je...x smpai 5 minit pun...syorkan pakai baju kurng la..sbb lau sluar nti nak bukak lg..