Ryana Zahirah Bt Mohd Rizal

Assalamualaikum...
Tanggal 04.02.2010 hari Khamis tepat jam 4.42 petang,saya melahirkan puteri kedua saya.Dijangkakan saya melahirkan Ira adalah pada 27.01.2010 tapi saya terlewat 7hari..nasib baik tak sampai 10hari..Kalau tak..oohhh..saya tak sanggup nak hadapi kesakitan itu...
Ira dilahirkan dalam keadaan sihat..Beratnya 3.0kg sewaktu dilahirkan..Alhamdulillah anak saya tidak mengalami demam kuning atau sebagainya..
Kini Ira membesar dengan cepat dan sihat..semalam,04.02.2011 adalah ulangtahunnya yg pertama..Maaf la dik,mummy dan ayah tak buat apa2 sambutan pun untuk adik..Insyaallah kalau ada rezeki,mummy cadang bulan Jun nanti kita buat sama2 ngan kakak yana..
Mummy,ayah dan kakak yana serta ahli keluarga sayangkan adik,mummy harap adik cepat besar,jadi anak yang pintar,solehah,bijak,sehat dan cergas..adik jangan nakal2 tau...luv u..muaaahhhh...
Selamat Hari Jadi....
3 hari selepas dilahirkan

Usia 5 bulan

Usia 7 bulan

Usia 9 bulan

Usia 10 bulan

1 Tahun

Tiada ulasan: