~Majlis Kahwin Kawan Sekolah ~

Assalamualaikum....

30.01.2011 yang lepas saya dan kawan2 yg lain dijemput menghadiri majils kahwin kawan sekolah..Salehhuddin Wasli orangnya...Rasanya tak ramai yg dapat datang..maklum lah cuti dah bermula,jadi ramai yg dah pergi bercuti..Tinggal kami2 je yang meriahkan dan meramaikan majlis tu...Seronok bila ramai kawan2 dah naik pelamin...Kadang2 masa ni je kita boleh jumpa ngan kawan2 yg lama...Kebetulan sorang dari kawan sekelas saya dulu ada datang..Azlan..saya hampir2 tak kenal dia walaupun sebenarnya dia tak banyak berubah dari segi penampilan..tapi ye lah last saya jumpa waktu spm..(tahun 2001)..sekarang dah 2011..bayangkan hampir 11tahun tak jumpa..nasib baik masih kenal..hehehe...Sembang punya sembang,c Azlan ni boleh tahan jugak kejenya...kat Petronas Methanol Labuan..perghhh..kencang wehhh...Ramai kawan2 saya yang keje bagus2..Ada yg keje kat Murphy Oil,Petronas Carigali,tapi kebanyakkannya di Jabatan Kerajaan terutama CIKGU...hehehe..tak kisah la mana2 pun..rezeki masing2...
cehhh... dah melalut apa saya nih...saya nak citer pasal orang kahwin laa....ermmm takyah citer la kot..tengok gambar je...tengok la...

cantik kan...?

inilah kawan2 yang datang...kami berenam je single..hehehe

dari kiri: azlan,zawawi,mamat,tuty,saya..(saya dan zawawi je yg single ...hahaha)

BFF saya..CIKGU TUTY...

Selamat Pengantin Baru Cikgu Saleh dan isteri..semoga berkekalan hingga akhir hayat...

Tiada ulasan: