Kembali lagi....

Assalamualaikum....

Uhuk..uhuk....fuh...fuh....aaaccchhuummm.....
Ya Allah... Berabuk dah blog nih....bersawang bagai....
Ni dah berapa zaman tak jenguk nih...
Maaf la yer korang....rumah bersepah...
Dah seminggu saya bekerja..sibuk sikit..sampai dah tak terlawat rumah korang semua...
Balik rumah dah penat...takde idea pulak..tu yang jadi macam rumah terbiar jer....
Takde nak story apa la...cuma bekerja tempat baru ni sibuk sikit...
yer la budak baru belajar....banyak menggunakan kepala otak...sampai pening dibuatnya...
Tapi nasib saya sangat baik...Bos ambik sorang lagi budak baru untuk membantu saya..kiranya kami akan berbagi kerja....Syukur Alhamdulillah...ringan sikit...

Anak saya yang sulung Yana demam pagi semalam..badan panas...Mak mentua tak suruh hantar kat penjaga.
Biar kat rumah jer katanya...
Balik petang mak kata Yana asyik mengadu  sakit perut...demam dah beransur baik..tak panas lagi,cuma Yana rasa tak selesa mak kata..
Masa berbuka  saya masak ikan goreng sambal...berselera betul Yana makan....
Lepas makan,lepak depan tv pastu tertidur....

Maaf la yer korang....kena tunggu hujung minggu la kot baru saya dapat ziarah rumah korang...
Tak dapat dah nak join segmen Abg Ben di siang hari....rindu la pulak....
Ok korang....selamat berpuasa...selamat bertugas...dan selamat semuanya....

P/S : Auto Publish...

1 ulasan:

azlia mj berkata...

jom join bloglist alie..;)

http://purnamalie.blogspot.com/2011/08/bloglist-alie.html