...Pertama Kali...




Dah lama tak bersiaran...Sibuk dengan kerja..minggu lepas baru balik dari training...pastu tengah pikir-pikir dengan offer tempat baru...iskk...okay..takmo cerita tu..yang tu nanti-nanti yer...

Hari ni adalah kali pertama saya bersolat dengan anak sulung saya,Yana..sebelum ni yana selalu nak ikut saya solat...dan setiap kali kami lalu depan surau yana akan bersuara.."mommy..sembahyang..kakak mo sembahyang..." dan saya.." okay nanti mommy beli telekung pastu mommy ajar ok.."

Semalam saya belikan Yana telekung...RM 20.00 jer..dan hari ni saya ajak Yana solat sama-sama dengan saya...Bukan senang sebenarnya nak ajar anak solat..tapi buat masa ni takpe la..biar yana ikut je saya solat walaupun tak reti nak baca apa-apa..Alhamdulillah..saya sangat gembira..Nenek pun asik puji jer...hehehe..





Tiada ulasan: