My Heart & My Soul

Assalamualaikum....

Rasanya baru je saya mengandungkan mereka semalam...tau2 sekarang dah besar...Cepat betul masa berlalu...Kadang2 saya seperti terlepas saat indah bersama anak2 saya...Betullah kata orang..selagi mereka ada depan mata,hargailah setiap masa yang ada..sebab saat2 sebegini takkan dapat diulang lagi....seperti kata2 Ming Lee (anak Kimora Lee Simmons).."mom u can stop aging prosses"...
*

*

*

ni anak saya yang sulung...Ryana Zunnurain @ Yana...Umur dah 2 tahun 9 bulan...sekejap sangat dia dah besar...

*

*

*

*


yang ni plak anak saya yang kedua..Ryana Zahirah @Ira...Umur dah 1 tahun 1 bulan...Nakal tau budak ni..geram sangat...ermmm..kalau ada rezeki saya nak menambah lagi...doa2kan saya yer..kot2 pasni dapat baby boy plak....
Anak2 saya ni sangat manja ngan nenek dan atok..sebab sekarang pun saya masih tinggal dirumah mentua saya...tu pasal la...saya dan suami harap anak2 kami ni akan terus membesar dengan sihat,jadi anak yang berguna dan mendengar kata..

Tiada ulasan: