tension plus gumbira



Eeeee...mencik tul dengan line nih...pasal line ni la dah berkurun tak update blog...cisss...
Tambah tension lagi kan...(bukan tension tapi jeles)...semua status kat fb dua hari lepas,cerita pasal cuti2 
Pesta Keamatan...cisss lagi..

Yang bestnya,bulan Jun ni bulan istimewa saya dan en.asben..juga bulan istimewa untuk anak sulung saya...
Apa dia..? tunggu jer nanti..mulai hari ni (tadi) saya akan menjadi rajin memangkah kalendar...
sebab tak sabar nak menanti hari2 bahagia itu...

satu lagi,cuti yang saya apply untuk raya nanti dah approved...awal tak awal saya apply tu..hehehe
saya akan bercuti sakan masa tu,,bukan beraya sakan okayyy..

orait...dah takde apa nak cerita lagi..sebab line ni amat2 menyakitkan hati...



2 ulasan:

•NADiERA SUNDARA• berkata...

hai si cantik manis! diera singgah sini yaaaa~ :)

masyi berkata...

sy singgh blog awk yer..t jmput2 lah sggh blog sy plak