Kay Kay Again...



Tet..tet.tet..tet..hp nokia tak berapa nak canggih bunyi bervibrate dalam handbag...Iskkk...sape pepagi dah mesej ni..Mesti bos ni...Takkan en.asben plak sebab baru jer antar kat bawah tadi..

" Pls b ifrm tt u need 2 attd d National Best course in KK on 18th to 20th May..Accomodation will b provided..rgds Shi."

Haaa....gitu la mesej yang saya terima dari bos pagi tadi...tak sempat bukak lampu opis..Alahaii....training lagik...
Yang tak bestnya asik buat kat KK jerk..Bila nak buat kat tempat lain...Yang kat Kuching bulan Julai ni rasanya tak dapat pegi kot..sebab tak qualified...Yang lagi sedih tak qualified nak naik Star Cruise dari Phuket ke Krabi...iskkk...

Sebenarnya saya malas nak pegi..tapi bila pikir nak memajukan diri sendiri,kena la pegi jugak...
Yang untung bukan orang lain..diri sendiri jugak..pegi je la jawabnya..



# En.Asben belum bagi keputusan nak bercuti ke KayKay raya tahun ni..


3 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

alaaa...tak jadi ke pegi kk nanti??nak pegiiiiiiiiii....

* Rosita * berkata...

bukan tak jadi kak..ejal blum bagi kputusan lg..mang nak sangat pegi..bleh kata ari2 tanya ejal...bulan 5 ni pun abah pegi kk..ada bicara pasal koperasi teksi...

OnE_nIeZuKa berkata...

haii..Promosi pembukaan One's Perfume...
Harga sebotol hanya rm55 sahaja.. Free postage..
Beli 2 botol percuma vial original perfume..
(hanya di semenanjung)
jika berminat boleh kunjungi fb page ni

https://www.facebook.com/onesperfumes