Macam-Macam....




Lamanyaaaaa...tak merapu kat blog ni kan...? keyboard pc kat rumah ni pon dah berabuk...hahahaha...itu la..sejak-sejak dah kerja balik ni kan langsung takde can nak berblog..apa lagi nak melawat rumah kawan-kawan....maaf la yer...tak disengajakan...dulu dok umah jer jadi housewife...hari-hari dok ngadap pc...laa ni takde dah...balik kerja pun masa tu memang dah disetkan untuk anak-anak dan suami terchenta...Pastu En.Asben plak selalu bawa berukband pegi kerja,jadi tak dapek la nak berblog....kesiannnn...

Minggu ni kan saya teramat sibuk ditempat kerja..nak ke tandas pun tak sempat...sampai kawan kerja saya (lain agensi) pun tegur.." bz btul ko 2,3 ari ni..." Ni dah masuk bulan November...biasanya bulan ni la AIA akan buat closing...tu yang sibuk sesangat...(biasanya buat-buat sibuk)..Walaupun saya ada pembantu tapi...ermmm malas la nak cakap kan...budak baru..belum pernah ada pengalaman buat kerja-kerja opis nih...jadi paham-paham je la yer...saya dah speed 5 dia baru nak masuk gear 1...camno tuh...?

Bila dah sibuk,anak-anak tak pernah saya abaikan...itu tanggungjawab saya...itu sebabnya balik dari kerja masa yang ada adalah untuk bersama anak-anak...saya amat menghargai masa itu kerana saya tidak akan berpeluang lagi dengan masa-masa itu jika saya tak gunakannya...betul tak...? Anak-anak saya cepat sangat membesar..sehingga saya rasa nak putar balik masa itu..kerana ada masa-masa yang saya ketinggalan...
Anak saya yang sulung kini dah berusia 3tahun 5bulan..betapa cepat masa berlalu...Dia kini semakin gendut dan sihat..hehehe..dan sangat comel...boleh bercakap walaupun kadang-kadang saya tak paham bahasa apa yang digunakannya...Yang si kidalku chak pulak dan berusia 1tahun 9bulan..sangat la becok mulutnya...suka jerit-jerit macam tarzan...sangat penyayang dan saya sangat gerammmmm bila tengok dia...

Errrmmm...En.Asben pulak...macam biasa la...boleh kata hari-hari overtime....uppsss...OT betul-betul tau..bukan dia melencong ke mana-mana....saya percayakan suami saya...En.Asben memang seorang yang rajin...sampai badan pun dan susut..(dah la kurus...) Sampai saya suruh dia minum gain weight tu..biar dia berisi sikit...disaat saya menaip ni pun dia masih di tempat kerja..katanya OT sampai jam 10malam...Biasanya malam jumaat dia balik...errkkk...haaa..jangan dok pikir lain...hahahaha...katanya tempat kerjanya tu selalu terdengar perempuan menangis...tu yang dia rasa seram sikit kalau malam jumaat...maklum la kat tempat kerja tu tak jauh dari kubur cina...itu pasal maaaaa....

Kat Labuan sekarang musim hujan..rasanya seluruh negara pun hujan..ye la dah musim kan...ermmm balik-balik cuci kereta..dah malas sangat biar je la kotor Avanza saya tu...hujung bulan ni pulak akan bertambah sibuk sebab adik ipar saya nak kahwin...ohhhh....banyak benda tak buat lagi...baju pun belum siap...adoiiii..akak taylor ni pun lambat la....kata hujung bulan 10 boleh siap...issskkkk...

wokehh la...tajuk kat atas pon MACAM-MACAM kan...tu yang macam-macam cerita entry kali ni..hahaha...jangan la korang sengal nak baca...ni entry sebulan sekali punya pasal ni...muahahaha...
nanti kita jumpa lagi ehh...




Tiada ulasan: